Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

Βυζια

Ενας κολλητος μου λεει συνεχεια βυζια..ειναι κατι σαν το τα λεμε,αντιο,γαματο..δεν ξερω αλλα το μουνι ειναι σαν να μας εχει παρει το μυαλο τον τελευταιο καιρο...α οχι..οι κιθαρες οι μπαντες και το μουνι..ενταξει το μουνι δεν φταιει σε κατι,εκει ειναι καθεται και απλα σε γαμαει και ας μην το γαμας εσυ..αναρωτιεμαι ωρες ωρες πως ειναι να μην υπηρχε η γυναικα,να μην σου γαμαγε το κεφαλι και ολα τα σχετικα.αραγε θα ειμασταν πιο ηρεμοι,οι καβλες μας θα περιοριζοντουσαν σε ενα γαματο πιατο φαι και μια κρυα μπυρα?..αληθεια δεν ξερω,παραληρω λιγο..οπως και να χει μας κυβερναει και παντα θα το προσκυναμε...

are you feeling high?...fuck it,pese katw kai prosgeiwsou,are you feeling down?,fuck it let's get high..what the fuck diladi?..pou kataligei olo auto?..high or high?...


1 σχόλιο:

  1. αν δεις καραβι στο βουνο, μουνι θα το χει συρει

    βεβαια νομιζω τα δυο φυλα μοιραζονται εξισου την ευθυνη για το συρσιμο αλλα μαλλον οι γυναικες το προκαλουν ρε παιδι μου. ντροπη μου που δεν υπερασπιζομαι την αγελη μου αλλα ισως να ειμαι το ιδιο απογοητευμενη με σενα. τα χει πει και ο μορρισσευ, "i lost my faith in womanhood".

    ΑπάντησηΔιαγραφή

RITUAL OF 1000 HIDDEN SUNS