Παρασκευή 16 Απριλίου 2010

rous



 Σημερα θα σας μιλησω για τον rous η γιωργο ρουσσακη...
9 το πρωι και μου χτυπαει το κουδουνι,ενας courier μου δινει το αλμπουμ του rous εφοσον το ειχα κερδισει απο διαγωνισμο και το βαζω κατευθειαν να παιξει..
Λοιπον ελληνικο ροκ ειχα να ακουσω πολλα χρονια,πανω απο 9 νομιζα οτι ειχε πεθανει,αλλα εδω ο τυπακος με κρατησε ξυπνιο,με παγωσε για μια στιγμη μου μιλησε μεσα στην καρδια μου...
Πληροφοριες δεν θα σας πω οποιος θελει μπορει να γκουγκλαρει να βρει οτι θελει,εγω θα σας μιλησω για το αλμπουμ του και για την μουσικη...

Εξαιρεσεις το τραγουδι που μερικοι σιχαθηκανε να ακουνε,εγω προσωπικα φοβομουνα οτι αλλο ενα χιτ ηρθε για να χαθει..ομως οχι ειναι ωραιο κομματι,εχει σωστη δοση αληθειας,βασικα εχει την αληθεια του καλλιτεχνη και αυτο φαινεται,ηρθε για να μεινει...
Αν ειχε αγγλικο στιχο θα μιλαγαμε για τον ελληνα dylan,buckley,drake, εναν καινουριο τουρνα ισως για να ειμαι πιο προσγειωμενος...εχουνε πολυ δυναμη τα τραγουδια του rous,εχει δαιμονες που τους εκανε τραγουδια,ο ιδιοσ ειπε οτι τα 14 τραγουδια του δισκου ειναι μικρες ερωτικες ιστοριες.δεν θα διαφωνησω απλα θα το ελεγα 14 αληθειες...
Εχει ψυχη ο rous..?...ναι εχει ψυχη και ωραιες μελωδιες εχει,και την φωνη την εχει και το να παραδεχτει εμμεσα μεσα απο τον δισκο του ολα αυτα που νιωθει..
Θα ελεγα οτι το παλικαρι ηρθε για να μεινει,ειναι μαγκας,εχει το ταλεντο αρκει να μην του γαμησουνε το συναισθημα,τωρα φιλε γιωργο κουβαλας 14 τραγουδια στην πλατη σου και ενα κομματι που θα σε θυμουνται για παντα,ομως μεινε,μακαρι να μεινεις,το αξιζεις...
Ενα μεγαλο μπραβο απο μενα στον rous,επισης και σε οσους συμβαλανε στην παραγωγη,οι μελαχολικες στιγμες του δισκου ειναι ταυτοχρονα ονειρικες,ειναι αληθινες...ισως απο τους καλυτερους ελληνικους δισκους των καιρων μας,ενα κομψοτεχνημα,μια ζωγραφια με θεα τα ονειρα σου...συνεχισε να ονειρευεσαι γιωργο και στο υποσχομαι θα ειμαι εκει μαζι σου να μου δειχνεις τα μονοπατια...σε ευχαριστω.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

RITUAL OF 1000 HIDDEN SUNS